torsdag 8 januari 2009

Fyra veckor har nu gått...

För exakt fyra veckor sedan var Daniel i badhuset den här tiden. Nu började de förmodligen simma den sista övningen innan de skulle få leka. Daniels sista övning... Som han till glädje nog fixade. :-) Han hade visst sagt "Yes, jag klarade det!". Sen hade något hänt och en liten stund senare hittade de honom... Till tröst kan man tänka att han faktiskt var glad innan det hände. Vad som nu hände... Larmet till 112 kom in klockan 20.16 läste jag i tidningen så i så fall hände olyckan nu någongång...

Idag har jag haft en "vanlig" skoldag med min klass. Agneta och jag hjälptes som sagt åt vilket var skönt. Jag slank iväg på slutet och fastnade med Anette, Helena, Evelina och Susanne och hade en bra pratstund. Det kändes skönt att få prata av sig.

Inga kommentarer: