måndag 5 januari 2009

Bilder

Ikväll har jag suttit med den stooora osorterade fotolådan som jag inte tittat i någonsin. Ikväll gjorde jag iaf det och sorterade ut alla bilder som jag hade på Daniel. Det blev ett och ett halvt album med bilder och några söta vykort som han skickade till mig när jag bodde i Gävle och var den roliga coola mostern. :-) Jag vet inte om han tyckte att jag var riktigt lika cool nu på senare dagar! He he.

Idag har Hanna, Lukas och Jenny varit här och ätit lunch, fikat och umgåtts. Det var roligt att träffa dem för sist var nog någongång i somras. Lukas hade blivit stora killen och Albin och Hanna lekte för fullt här hemma medan Lukas och Vilma försökte haka på.

På onsdag börjar jag jobba igen. Jag gruvar mig faktiskt för det... Det var ju jobbigt att bara möta grannen Britt här ute på gatan häromdagen. Hur ska det då bli att träffa alla arbetskamrater...Men det är ju kanske bra att ta alla på en gång så man slipper möta dem en och en på "Flygfyren".

Inga kommentarer: