lördag 4 oktober 2008

Rekord!

Oj! Nu har det bloggats tre dagar i rad och det är nog rekord! :-) Jag har tidigare glömt bort mitt lösenord till bloggen flera gånger så varje gång jag fått lust att blogga skulle jag ta tag i att reparera mitt lösenord och då orkade jag inte... Men nu kommer jag nog ihåg det! :-)

Idag har Marcus varit ute med macheten och slagit vår djungel. Nästan iaf. Gräsmattan var flera decimeter hög så gräsklipparen fick gå varm idag. Det blir nog ett varv imorgon också för den reser på sig där det inte blivit klippt. Fast imorgon skulle det nog regna... Vi får se.

Idag åt vi kinamat till middag! Vi har inte köpt kinamat sen vi bodde i Gävle och var rika studenter! Det var riktigt smaskigt tyckte vi fast ungarna var lite halvskeptiska. Vilma gillade biff med bambuskott. Vi chansade på att det inte är mjölk i för jag kollade på nätet förut om just kinamat och det skulle vara okej i de flesta fall. Fast nån timme senare var hon lös i magen så det kanske var lite vilt chansat. Vi får se hur natten blir... Hon har vaknat och varit otröstlig ibland och verkat haft ont i magen (vad vi tror iaf).

Imorgon blir det att ta tag i tvättberget i tvättstugan så det blir bra med regnväder så man kan vara inne och pyssla.

Nu ska jag hoppa i säng!
Gonatt alla!

Inga kommentarer: