söndag 12 oktober 2008

Åh vad glad jag blev!

I lördags var Albin och jag nere på stan för att köpa ett par jympaskor åt honom. (Blev förresten ett par döcoola goretex-skor som var på rea! Svarta Adidasjympadojjor. :-)) När vi traskade bort efter Norrtäljeån mot bilen hörde vi hur några vi mötte längre fram ropade. Det var Mia och Ilse! Min gulliga söta gamla bästis från låg och mellanstadiet och hennes mamma! :-)

Mia har flyttat runt i världen och jobbat och bott både här och där så vi har tappat kontakten. Vi träffades senast för snart fyra år sedan då Albin var nyfödd och innan dess var det säkert fyra år också. Mia ska flytta till Stockholm så jag hoppas att vi kommer att träffas lite oftare! :-) Det var så lustigt, men både hon och jag hade tänkt på varandra på sistone... Puss på dig Mia-Fia ifall du skulle snubbla över denna trevliga blogg! :-)


Idag var jag och barnen på kalas hos Isak. Det var ett mycket trevligt kalas med korvgrillning, tipsrunda och sen tårtkalas inne! :-)

Inga kommentarer: