lördag 19 januari 2008

Sjukstuga... Eller däckade jag på festen?

Sen i onsdags har Albin varit jättesjuk stackarn... Han har hosta och jättehög feber som pendlat mellan 38.5-41! Inatt var den 41 grader och då började han yra om att vi skulle leka så då gav vi honom Alvedon.
Känns som att jag varit på fest utan att jag kommer ihåg det. Albin och Marcus ligger kvar och sover. Vilma tyckte att det var morgon nu så hon och jag har gått upp... *Gäsp*

Jag har inte gjort så mycket på dagarna nu förutom att ta hand om Albin och fixa med Vilma. Just nu sitter hon jättesnällt i barnstolen här bredvid mig och leker med en leksak vi har satt fast på stolen och skrattar när jag tittar på henne. :-)

I tisdags träffade jag ett gäng mammor som jag träffat under hösten på Familjecenter då vi gick på "Musiklek"-grupp med våra minstingar. De är så otroligt trevliga och vi har så kul när vi träffas. Vi är 8 stycken och vi har fortsatt att träffas nu under våren på egen hand. Man blir så glad och pigg när man träffar dem! :-)

Inga kommentarer: