tisdag 1 januari 2008

Nytt år!

Nu är det nytt år! Vi hade kompisarna här hemma igår kväll och de sista partykillarna Marcus och Roger höll ut ända till klockan 6! Själv gick jag och la mig vid halv 5 tror jag det var för då åkte de sista gästerna hem. Eftersom jag ammar lilla Vilma blev det ett nyktert nyår för mig så jag känner mig ganska pigg nu trots allt. Jag har nog sovit mer sammanhängande nu inatt än vad jag gjort på länge. :-) Vilma var helt slut så hon orkade inte knöla inatt!

Vi började eftermiddagen med att vara i jympasalen på mitt jobb och spela lite badminton och leka lite. Sen mötte vi upp de som inte kom till jympan här hemma vid 18-tiden och så fixade vi mat och sköt raketer vid tolvslaget. Albin somnade i bilen på väg hem från jympasalen så han sov mellan 18-19 så han stuffade runt på festen fram till klockan halv 2 tror jag hon var. Vilma var också med tills hon stupade. :-)
Det är så skönt att båda våra barn är så nöjda när det är fest. De stormtrivs med allt folk och musik. :-)

Eftersom jag vet att några av mina vänner faktiskt läser min blogg ska jag försöka bli lite bättre på att skriva i den. Jag har kommit av mig lite en period nu men jag kanske skulle ta och bli lite bättre på att ta tag i skrivandet.

I helgen har vi även varit på dop uppe i Söderhamn. Gissa om Albin var som ett plåster på sin farmor! Han följde henne vart hon än gick och de sov tillsammans på en madrass på golvet och han följde tom med henne ut när hon skulle röka! Stackars kille med passiv rökning... Fast det är så sällan så det är väl värre att stå i krutröken på nyårsafton! :-)

Nu sover Marcus, Roger och Vilma och Albin ligger i vår säng och kollar på "Jordgubbslisa" på DVD. Jag sitter här med en mugg te framför datorn och myyyyyser! :-)

1 kommentar:

Solan sa...

Hej!
Jag tycker att det är roligt att läsa om dina vedermödor och allt roligt.
Dessutom skriver du på ett lätt och trevligt sätt.

Kram från Solan