torsdag 13 mars 2008

Tillbaka igen!

Det har varit krångel för mig att logga in här och blogga så det har inte hänt något nytt här på länge...

Den här veckan har det varit fullt upp. Mammaträff hemma hos Wilhemlmina i tisdags, igår kom Ida och Wilhelmina hit och lekte och idag ska jag till BVC på läkarbesök med Vilma. Får hoppas att de inte ringer och säger att läkaren är sjuk igen. Hon har varit sjuk varenda gång tror jag hittills så vi har alltid fått boka om tiden. Ska bi spännande att se hur hon ligger på viktkurvan för hon är så liten och nätt jämfört med sina jämnåriga och yngre kompisar.

Jag har förresten beställt en cykelvagn nu! Albin och Vilma fick pengar i julklapp av farmor till en cykelvagn och jag har kollat runt länge. Nu är en beställd och ska bli levererad vid dörren. :-) Höll på att klura länge på om vi skulle köpa en med handtag eller ej så man kan använda den som en barnvagn om det kniper. Kom fram till att det var bäst. Jag höll på att få lappsjuka här hemma härom sistens då Albin var sjuk. Han kan ju inte gärna åka ståbräda om man vill ut och ta en promenad. Jag bökade ner honom i dubbelvagnen bredvid Vilma som knappt fick plats och på med filtar och grejer på killen och så tog vi en promenad. Han har vuxit jättemycket så fötterna hängde långt utanför vagnen...
Jag kom iaf fram till att om jag köper en cykelvagn som kan vara barnvagn så kan man använda den vid tex sådana här tillfällen. Så nu ska vi sälja dubbelvagnen så vi kan fylla upp garaget med den nya istället! He he! Nån som vill köpa vår gamla Audi som står i garaget förresten? ;-)

KOLLA IN PÄRLAN! ;-) Den röda har jag beställt.


Vi har förresten satt upp en vägg på övervåningen nu! Albin ska få det rummet och Vilma ska överta hans rum. Nu återstår det att ta bort gammal tapet, spackla, slipa och måla! :-)

Men hörrni alla goa vänner! Jag har precis upptäckt en "översiktssida" på mina blogginlägg och där syntes det klart och tydligt att det fanns kommentarer på vissa dagar! Nu har jag läst dem och jag blev jätteglad att höra att ni läser min blogg och att ni tycker det är kul! :-) Puss på er!

Inga kommentarer: