måndag 11 augusti 2008

Helt okej!

Idag var jag på mötet om mattenätverket. Det lät faktiskt riktigt kul! Imorgon ska jag fråga chefen om jag får byta arbetsdagar till tisdag-torsdag istället så jag kan hänga på det här projektet. Det är treårigt och handlar om att vi ska vara som någon drivkraft bakom våra kollegor och oss själva så att eleverna får bättre resultat i matte och läs-och skrivning. Jag har däremot avsagt mig att åka till Skolverket för det blir lite fööör mycket kände jag.
Om jag inte får byta dag så får jag hoppa av projektet fast då fick jag iaf gratis smörgåstårta och te idag på mötet! :-)

Jag har förresten gjort en jättesnygg docka till dagis! Jag fick en färdig stomme som jag skulle klä med kläder så att den ser ut som en miniatyr av Vilma. Dockan ska de ha på samlingen när de kollar vilka som är där och vilka som är sjuka. Jag stickade (!)en tröja och sydde ett par brallor! :-)

Inga kommentarer: